אין מערכת אחת מתקנת מערכת אחרת

“אין מערכת אחת מתקנת מערכת אחרת” (ימימה ז”ל)
אם אתם מוצאים את עצמכם פועלים בניגוד להיגיון ולשכל הישר בכל הנוגע לזוגיות – אל תחמירו עם עצמכם. ככל שהדברים נוגעים לקשר הזוגי אנחנו מהלכים בשדה שקשור ישירות לתכלית הבריאה ולכן לפעמים נמצא את עצמנו בסיטואציות מול בן זוג שמצד אחד מעולם לא דמיינו שנחווה ומצד שני לעולם לא חשבנו שנאפשר ושאולי לעולם לא נוכל להבין לעומקן.
קשר זוגי = אחדות ונובע מהאחד.
האחד קודם לשניים.
האחד הוא האחדות, המקור, ספירת כתר, מחשבת הבריאה ויש בה רצון, עונג ואמונה.
מהאחד – הכתר, נובעות שתי ספירות הנקראות חוכמה ובינה וקבעו רבותינו כי במקום שבו מופיע פיצול או ריבוי לראשונה ברוחני, הרי שספירות חוכמה ובינה הן “תרין רעין דלא מתפרשין” – כשניים שאינם נפרדים זה מזה, היינו אך ורק מהטעם שיש כאן סוגים שונים של הוויה אלוקית המתקיימת בבריאה ואין באמת פיצול ממש כפי שעשר הספירות באילן הספירות הקבלי אינו פיצול אלה מהויות שונות של אלוקות.
באדם שלושת ספירות כתר חוכמה ובינה נמצאות בהכרה/תודעה/אינטליגנציות. כל השלשה הזו מושפעת מעולמות עליונים של אלוהות המבקשת ביטוי בעולם ולשם כך נוצר הריבוי.
השאיפה להחזיק בקשר בזכות אך פעמים רבות למרות ש.. נובעת מכך שהקשר הוא האחד הוא החיבור הוא האהבה אבל העובדה שיש בו שני אנשים שונים שזה הפיצול יוצר התנגשות של רצונות ומהויות שונות. הדינמיקה הזו שעוברת בין מקור האהבה והחיבור בעולם לרגע ההפרדות כדי לשוב וליצור חיבור (דור חדש) היא קיומית ויוצרת תנועות מודעות יותר או פחות בדינמיקה הזוגיות.
על כן יש להרבות סליחה וגמישות בקשר הזוגי, לעצמנו ולבן הזוג שלנו, וגם לא להיבהל כשקשר זוגי נפגם באופן שאי אפשר לתקן. הנשמה שלנו תשאף תמיד לחיבור כנה ואמיתי עם נשמה אחרת כי הכיסופים הם חלק מהאהבה והאחד והם חקוקים בתוכנו.
פלאי הבריאה
באשר לעולם הגשמי ולפיצול –
לפעמים נמצא את עצמנו בתוך קשר שבו אנחנו מוותרות, מבליגות, שקועות עד צוואר בנתינת יתר, בריצוי או בהשתקה של הקול האישי או הרצון האישי שלנו. לפעמים נשכח מהו אותו רצון אישי מרוב שהרצונות של כל דרי הבית, בן הזוג והילדים, הכלות והחתנים, נמצאים הרבה הרבה לפנינו ובהם אנחנו מתחשבים. לעיתים נמצא עצמנו נתונות למתקפות מעליבות ופוגעות שישתיקו אותנו עוד יותר או יגרמו לנו לצאת מהכלים או לשבור את הכלים ולרצות לברוח.
בזוגיות נכנסים למרחב שיש בו כר פורה לתיקון רישומים מילדות שישתקפו בקשר הזוגי ומהרגע שנסכים לקבל את המרחב הזה כמרחב של התפתחות, התיקון יהיה הברכה שלנו.
*הנאמר נכון לגברים ולנשים למרות שנמסר בשפה ניקבית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן